MYLOVE

MYLOVE

Sultan Di Negeri Sendiri

My photo
sy suka bnde misteri, bile sy ckp sy syg awk, awk kena percaye...sy x pernah maen2 dgn kate2 sy sbb sy x knal sape tu kate2, sy mls lah nk maen2 dgn kate2,,,sy x knal dye...hehe...misteri kah idup anda? i like...

Friday, March 26, 2010

mR katak menyanyi....

ASsalamualaikum...

wahai hamba Allah, sudahkah kamu menunaikan solat? kalau x lagi.. g r solat lu..he3

di pagi ini, sy sebagai manusia yg bertanggungjawab ke atas blog ini akan meneruskan usaha menghidupkan blog ini dgn cite2 yg menarik..okeyy...HAhahHAHhahAH...suke plop doh!

pelik dop dngar tajuk kat atas tu...????? pelik giler ork..ha3....aku lagi r pelik bkper yg aku suka ngat wak tajuk pelik2..hahahahah...sebenornye tajuk tu memang ada kaitan nge aku...

biler katak menyanyi, ce pikir gop! mestilah hujan kan..!!!!!!! haAHa....kpd nadhirah..takut katak ke? hahahahahaha

di bawah ini antara kebaikan hujan dan band hujan! >tanda utk hujan : tanda utk band hujan

>hujan bleh dikategorikan sebagai nikmat yg ter........ dlm hidup kite....
:hujan juga merupakan nama sebuah band yg semakin meningkat naik...(yg ni aku suke).
>hujan juga merupakan satu tanda kebesaran Allah swt...
:hujan juga pernah membuat show di seluruh negara...
>hujan juga menandakan yg matahari tidak kelihatan pada mase itu....
:hujan juga pernah masuk ajl..
>hujan juga sedap utk dijadikan bahan mandi iaitu mandi hujan..
:hujan juga pernah mengadakan show di terengganu..
>hujan juga sering berlaku di terengganu..
:hujan juga menghasilkan bnyak lagu yg menarik
> hujan juga memberikan bnyak faedah..

aku x pernah pun terpikir psal ni..ni pn aku reka je..tibe2 mari idea nak wak ni...
ngarut sket post kali ni..


bye2...

bersambung...


ok or ko!!! arrrgghhhhh..dop sedap sket pun post kali ni! dop mari idea ekpon!



okey!!!

1 comment:

  1. mendew err... pndai ngat!! bocor rahsia org...!!!
    hahahahaha~
    best laa....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kesusahan kesenangan

kesusahan kesenangan

AMI07

SORI R KALAU BLOG AKU DOP SEDAP EA>>>AKU MLS JE NK TULIS MOLEK2....KALAU DOP SUKA PUN AKU DOP KESAH...