MYLOVE

MYLOVE

Sultan Di Negeri Sendiri

My photo
sy suka bnde misteri, bile sy ckp sy syg awk, awk kena percaye...sy x pernah maen2 dgn kate2 sy sbb sy x knal sape tu kate2, sy mls lah nk maen2 dgn kate2,,,sy x knal dye...hehe...misteri kah idup anda? i like...

Thursday, December 2, 2010

jgn lakukan jika anda tidak sekaya michael jackson


hell....oooooo....

rajin aku nk update blog aku lening op?
mu patut berbangga ah dgn pencapaian aku skrg.
haha.
ok2, aku nk ckp sket ea, jgn dngar, bace je,
klu nk dngar mari rumah ah.
haha.

spe ade PSP?????
kalau ade tu bleh bace ah bnde yg aku nk kbo ni.
kalau xdop pn bleh bace gop.
kalau xboh bace kena bace gop!(???haha)
aku pakse ea.
haha

tahu dop PSP tu nape?????
meh nk terang sket
PSP tu sejenis permainan .(malas nk terang pnjang2)
tgk gmba bwah ea.



PSP (^_^)

wow! lawo dop? haha
psp aku gini ah.
aku beli mase 200...7 kot, aku x ingat dh.
ayah aku beli.

benornye aku nk kbo
aku baru je update psp ni .(wak sndiri)
serius aku nyesal update
aku wak pndai je, mcm pndai
sbb aku update psp ni ah xleh main dh skrg.
ye guna format laen bile lps update.
kalau nak main bleh tapi kena beli game hok brpe ratus ahu (bazir)
mslhnye skrg, kalau aku nk main game murah, aku kena tukar balik format game ni,
harge ye RM 600+
mahal !
ayah aku mrah dh aku psal mnde ni.
gile nyesal update ea.

sape2 hok ade psp ea,
kalau nk update tu
mikir pnjang dulu ah,
tkot nyesal je kekgi
laen ah kalau mu kaya gile
bleh ah update dan teruskan ke peringkat seterusnye menerusi kaedah tertentu (????hehe)

k ah
aku bla lu
ape2 hal msg aku,
esk miscall ah klau rajin
lusa g ah melawat kdai top up berhampiran rumah mu
tulat g ah beli biskut kat negeri kedah yang berdaulat
haha

bye!
assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kesusahan kesenangan

kesusahan kesenangan

AMI07

SORI R KALAU BLOG AKU DOP SEDAP EA>>>AKU MLS JE NK TULIS MOLEK2....KALAU DOP SUKA PUN AKU DOP KESAH...