MYLOVE

MYLOVE

Sultan Di Negeri Sendiri

My photo
sy suka bnde misteri, bile sy ckp sy syg awk, awk kena percaye...sy x pernah maen2 dgn kate2 sy sbb sy x knal sape tu kate2, sy mls lah nk maen2 dgn kate2,,,sy x knal dye...hehe...misteri kah idup anda? i like...

Thursday, December 16, 2010

LAGU Punk Rock Jalanan



LIRIK LAGU

Sungguh ku menyesal telah mengenal dia
Dan aku kecewa telah menyayanginya
Dan aku tak akan mengulang kedua kalinya
Ku simpan rindu di hati gelisah tak menentu
Berawal dari kita bertemu
Kau akan ku jaga sampai mati
Ku ingin engkau mengerti
Betapa kau kucinta
Hanya padamu aku bersumpah
Kau akan ku jaga sampai mati
Ku ingin tau siapa namamu
Dan ku ingin tahu di mana rumahmu
Walau sampai akhir hayat ini
Jalan hidup kita berbeda
Aku hanyalah punk rock jalanan
Ku tak punya harta berlimpah
Untuk dirimu sayang
Ku tunggu kau ku tunggu
Ku nanti kau kunanti
Walau sampai akhir hayat ini
Kutunggu kau ku tunggu
Ku nanti kau kun anti
Walau sampai akhir hayat ini
Ku kira kau cinta padaku
Ternyata kau menduakanku
Sungguh ku tak menduga
Menduda kini ku alami
Perjalanan cinta selama dulu
Itulah yang terjadi padaku
Ternyata kau menduakanku
Dulu kau berjanji agar sehidup semati………itu gombal
Dan aku kecewa karna percaya dia
Dan aku tak akan terulang kedua kalinya
Ku simpan rindu dihati cerita sahabatku
Berawal dari kita bertemu
Kau akan ku jaga sampai mati
Ku ingin engkau mengerti
Betapa kau kucinta
Hanya padamu aku bersumpah
Kau akan ku jaga sampai mati
Ku ingin tahu siapa nyanyimu
Dan ku ingin tahu dimana nyanyimu
Walau sampai akhir hayat ini
Jalan hidup kita berbeda
Aku hanyalah punk rock jalanan
Yang tak punya mobil mewah
Untuk dirimu sayang
Kutunggu kau ku tunggu
Ku nanti kau ku nanti
Walau sampai akhir hayat ini
Kutunggu kau ku tunggu
Ku nanti kau ku nanti
Walau sampai akhir hayat ini

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kesusahan kesenangan

kesusahan kesenangan

AMI07

SORI R KALAU BLOG AKU DOP SEDAP EA>>>AKU MLS JE NK TULIS MOLEK2....KALAU DOP SUKA PUN AKU DOP KESAH...