MYLOVE

MYLOVE

Sultan Di Negeri Sendiri

My photo
sy suka bnde misteri, bile sy ckp sy syg awk, awk kena percaye...sy x pernah maen2 dgn kate2 sy sbb sy x knal sape tu kate2, sy mls lah nk maen2 dgn kate2,,,sy x knal dye...hehe...misteri kah idup anda? i like...

Thursday, December 2, 2010

casa impian 2020




hellooo

hari ni 2 kali dh aku menaip utk blog aku ni. (rajin)
haha
tahniah ah utk diri aku.
idea xdop mane pn, tpi..
smangat nk tulis blog tu tinggi.
setinggi langit biru.
bkpe langit warne biru?
laen kali ah aku cite.

ok, tajuk tu,
hebat x?
kalau hebat tekan enter,
kalau x hebat g mkn burger ah,
haha
xdop niat nk suka pn or.
haha
lagi skali xdop niat.
hehe

meh ah nk ckp sket.
sket je,
nk lebih2 guna krdt tok mu ah call aku
haha
ok2, serius2..

aku ni kalau ade impian mesti tinggi2.
aku suka berangan
bnde yg aku angankan tu mesti hebat2,
haha
cnth eh.
aku suka berangan yg aku jadi jutawan.
hebat x?
bile kite jutawan, hidup mmg best ah.
best pada pndangan org je kot.
aku pn x ahu gane perasaan jadi jutawan.
doa2 ah moga2 aku jadi jutawan.
aku sedekah ah duit aku sket ke mu semua.
hehe

cnth laen, (hok ni best sket)
aku suka berangan yg aku akan jumpe cinta sejati aku mcm dlm cite2 kat tv tu.
hehe
sape2 hok tgk tv atau cite2 mmg tahu ah.
mcm best je aku tgk.
lagi best kalau aku bleh dpt cinta sejati aku mcm impian aku.
impian aku gane plop?
serius aku mls dh nk cite.

k ah, esk aku update lop.

tajuk, ayat2, semua bnde xdop kaitan langsung op.
haha
aku saje wak bolok.
sbb mu pn bolok gop.
haha
(benornye, aku nk taip mnde laen tdi, pahtu time nk taip je mesti dop ingat lalu)

bereh!
assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kesusahan kesenangan

kesusahan kesenangan

AMI07

SORI R KALAU BLOG AKU DOP SEDAP EA>>>AKU MLS JE NK TULIS MOLEK2....KALAU DOP SUKA PUN AKU DOP KESAH...