MYLOVE

MYLOVE

Sultan Di Negeri Sendiri

My photo
sy suka bnde misteri, bile sy ckp sy syg awk, awk kena percaye...sy x pernah maen2 dgn kate2 sy sbb sy x knal sape tu kate2, sy mls lah nk maen2 dgn kate2,,,sy x knal dye...hehe...misteri kah idup anda? i like...

Friday, December 31, 2010

jom pergi giant.


hellooo..
smbungan yg lps punye..
psal giant...
bnde2 yg bleh dicari di giant..

antara pencarian yg akan berlaku di giant ialah: (jeng2)

1.cari barang2.
-umum sngat kan klu ckp cari barang2, oklah. cntah brg yg selalu di cari ialah brg2 dapur, brg2 berniaga, brg2 yg sewaktu dgnnye lah.

2.cari duit.
-maksud aku org yg kerja kat giant tu, ye cari duit ah, bkn kite g kutip duit atas lantai giant ea,xkan ah giant nk tabur duit gitu je kan, hahaha..(bolok sket)

3.cari harta.
-same je mcm cari duit, kite keje kat giant utk kumpul harta kan, haha.

4.cari psal.
-bnyak gop org g giant sbb nk cari psal, kdang2 pasal cari org, x ahu ah tu, mikir diri ah, haha, psal mnde tu? psal ah mnde2 yg berkaitan nge pasal kan, jgn cari psal ah nge aku, bace je, haha.

5.cari gaduh.

-spesis manusia yg ske cari gaduh selalu lepak di giant, nmpak samseng sket kan, padahal dop kait pn, kdang2 tu ye set doh tmpat nk gaduh kat giant, sbb tu ye g cari gaduh kat giant, haha. (jgn tanye aku spe itu gaduh)

6.cari ketenangan.

-kdang2 org serabuk duk kat rumah je, mgkin giant dpt menenangkan hati seseorang, aku pn x ahu, sbb aku rase biase je kat giant tu, x tenang2 gop eh, haha.

7.cari jodoh.
-haha, hok ni aku ske sket, kdang2 tu jodoh kite ditakdirkan di giant, pndai2 ah cari, (org puan rmai kan g giant) haha.

ade 7 percarian di giant,
yg ke 8 tu pndai2 ah mikir plop!
haha.

byee.
goodnight!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kesusahan kesenangan

kesusahan kesenangan

AMI07

SORI R KALAU BLOG AKU DOP SEDAP EA>>>AKU MLS JE NK TULIS MOLEK2....KALAU DOP SUKA PUN AKU DOP KESAH...