MYLOVE

MYLOVE

Sultan Di Negeri Sendiri

My photo
sy suka bnde misteri, bile sy ckp sy syg awk, awk kena percaye...sy x pernah maen2 dgn kate2 sy sbb sy x knal sape tu kate2, sy mls lah nk maen2 dgn kate2,,,sy x knal dye...hehe...misteri kah idup anda? i like...

Saturday, March 6, 2010

TAG r PLOP!!!!

ASSALAMUALIKUM.....

aku telah ditag oleh ZATTY...kali pertama...tgk r sendiri..thankx zatty!


1. Bekas kekasih saya adalah:
- ada ke??ha3


2. Saya sedang mendengar:
-lagu kat blog zatty

3. Mungkin saya patut:
-g sembahyang dan wak keje skoloh..


4. Saya suka:
-bende yg sy suka r..x yah kabor r


5. Sahabat-sahabat baik saya:
-ramai gop r..mls nk kabor


6. Saya tak paham:
-kenapa cg add math sy mcm org x btol je..selalu tertekan..


7. Saya kehilangan:
-mood utk ke skoloh


8. Ramai yang berkata:
-mr p patut tukor dari dulu agi..ha3


9. Makna nama saya:
-hadhrami=nisbah

10. Cinta itu adalah:-
-sesuatu yg indah jika dpt bertahan dgn lama dgn keadaan yg happy je..ha3..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
-sibuk pikir masa depan


12. Saya akan cuba:
-berusaha utk berjaya..


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
-sy mahu berjaya..

14. Telefon bimbit saya:
-dop minat doh skrg ni...


15. Bila saya terjaga dari tidur:
-rase nk tidur agi...


16. Saya paling meluat apabila:
-org yg perasaan ye lebih hebat dari semua org..


17. Pesta/Parti adalah:
-entah r


18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
kucing..


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
x ahu gop..


20. Hari ini:
bosan r..


21. Malam ini saya akan:
- tidur nge selesa..

22. Esok pula saya akan:
-g ke skoloh...


23. Saya betul-betul ingin:
- bahagia dan dpt ape yg sy iniginkan...

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
:: huduh ngat..


25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
:: PuSat BeLi BeLaaa Laaa !! ::


26. Makanan Barat atau Jepun :
::bleh lake..

27. Bilik yang terang atau gelap:
:: Hurmm..Kekadunk GeLap..KeKadunk TerAng ::


28. Makanan segera adalah:
:: MaKaNan Yg Syook Di MaKan Mase Ngah FEEL! ::


29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- ini pembalasan bg org jht..ha3


30.Siapa yang anda mahu Tag?
semua org yg aku knl..

bersambung....

3 comments:

  1. u`re welkem...
    hehee..
    klakoo laa...
    wakaka..
    ayt BERSAMBUNK adew okmo niey..
    hahaha

    ReplyDelete
  2. haahha..
    bersambung tetap kena ada..baru rock sket..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

kesusahan kesenangan

kesusahan kesenangan

AMI07

SORI R KALAU BLOG AKU DOP SEDAP EA>>>AKU MLS JE NK TULIS MOLEK2....KALAU DOP SUKA PUN AKU DOP KESAH...